Wednesday, 30 October 2013

Cardabilities sketch challenge #86

Hello everyone)
My new card is incredibly romantic)
I made it for my husband to express my great love for him. 
Now he has a difficult period in his life, so I try to support him...
 If I could give him a piece of my health, I would do it without thinking ...
Of course he laughed out loud when he saw sugared berries on my card because it is forbidden to eat sugar, he is a diabetic ... But they look so beautiful here)))


And some close up:






***
Моя открытка для блога Cardabilities  невероятно романтичная)
Я сделала ее для своего мужа, чтобы выразить мою огромную  любовь к нему. У него сейчас трудный период в жизни, поэтому я стараюсь поддержать его как могу. Если бы я могла отдать ему кусочек  моего здоровья и он выздоровел, я сделала бы это не задумываясь...
Конечно он смеялся, увидев засахаренные ягодки на моей открытке, потому что сахар и вкусняшки его любимые ему запрещено есть, он  диабетик... Но я ничего не могла поделать, они так красиво  смотрятся  здесь))
***




Вот так сегодня)
С уважением, Ганна Грудень)))

No comments:

Post a Comment